VAD 2010 | Premi Fundació Fita

Sala d’exposicions de la Casa de Cultura de Girona.

Del 7 al 16 d’octubre

Benvinguts a una nova edició del VAD, cita anual a Girona de la creació audiovisual més experimental. Vídeos monocanals, projeccions en loop, instal·lacions interactives, mappings, objectes sensibles… formen el conjunt d’obres que s’exposen del 7 al 16 d’octubre a la sala d’exposicions de la Casa de Cultura…

Premi Fundació Fita

La selecció d’obres que obten al premi Fundació Fita d’enguany són: Democràcia d’Ivó Vinuesa; Desintegració de Meritxell R. Lavall; Sedimentant Patrons de Quelic Berga; Ser en el desésser de Roser Bover i There’s no place like home.

El jurat format per l’equip de direcció del VAD, Eloi Maduell, Guillermo Pascual, Núria Font, i Jordi Colomer en representació de la Fundació Fita ha decidit atorga el premi exaqueo a atesa la dificultat de decidir entre les dues per la gran diversitat de forma i contingut que representen.

Les obres guanyadores són:

There’s no place like home del colectiu amb mateix nom, per la ser una proposta original, inteligent i provocadora, que consegueix transmetre l’idea d’una forma clara i amb prou sentit de l’humor tot i plantejar una dura crítica a la nostra societat.

I Sedimentant patrons de Quelic Berga. Una proposta interactiva que implica un bon esforç de recerca amb els mitjans. Una obra elegant i subtil que captiva l’atencio del usuari espectador.

Enllaços: