Premis VAD 2009 (Premi Fundació Fita)

Del 15 al 25 d’octubre de 2009.

Casa de Cultura | Bòlit, Sala de la Rambla | C.C. La Mercè.

Obrim les portes a una nova edició del festival VAD, la setena, que enguany allarga el temps d’exposició durant 10 dies per tal de permetre una visita més reposada a les 45 interessants obres que configuren el contingut principal del festival.

La Casa de Cultura i la Sala de la Rambla del Bòlit acullen les obres que la comissió de selecció del festival ha triat, d’entre totes les presentades, a través de la crida a artistes de tot el món, i que aquest any tenia com a lema Imagina un futur (im)possible.

Ja tenim els premiats del VAD! El jurat, format per María Pallier (Metrópolis – RTVE), Rosa Pera (Bòlit, Centre d’Art Contemporani de Girona), Jordi Colomer (Fundació Fita) i Núria Font (VAD), va decidir atorgar els següents premis:Premi Metrópolis, que suposa la compra del drets d’emissió de les obres escollides per a completar els 25’ d’un programa especial dedicat al VAD que s’emetrà el dia 25 d’octubre coincidint amb el final de la setena edició del VAD i que també es podra veure on-line a traves de la plana web del programa:

• ‘El tránsito’ d’Elías León Siminiani.
  • ‘Vortice Remixer’ de Marcelo Fica.
  • ‘El Errante’ de David Yáñez.

Premi Fundació Fita, amb una dotació de 2000€ aportada per l’entitat i dirigida a reconèixer la millor obra creada a les comarques gironines:

• ‘Zeitriss’ de Quimu Casalprim’

Premi VAD, a la millor obra en qualsevol dels formats presents amb una dotació de 2000€:

• ‘Somnia _3’ d’Étienne de Massy

Recordeu que el VAD continua fins al diumenge 25 a la Casa de Cultura i al Bòlit-La Rambla, on podreu veure totes les obres premiades així com la resta de les peces que conformen el programa d’aquest any.

Trobareu tota la informació a www.vadfestival.net